Sunday, March 27, 2011

oH!feel young....

Salam... the title sounds like korean drama,right??

saye muda ea??time kasih...

setelah tukar status daripada pelajar kepada guru,ramai yg belum dpt menerima hakikat ini..sila baca situasi di bawah:

SITUASI 1:
semasa bw student yg injured masa pertandingan taekwondo di besut.
peg perubatan : mana member awak yg msk td?
student sy       : itu bukan member saya ba,itu teacher saya...

SITUASI 2:
semasa duk dpn bilik gerakan warden semasa bertugas.
ibu student : adik form berapa di sini?
saya           : erm..sy cikgu di cni..br je mengajar sebulan...

SITUASI 3
juga semasa bertugas, main2 laptop dpn blk gerakan warden.
bapa pelajar : student di sini blh bawa laptop ka?
saya     : o..saya cikgu d cni...
bapa pelajar :o...

SITUASI 4,5,6,7,8,9.......
Lots of situation....so,don't want to type anymore..
thank you to make me feel so young,don't forget to give me angpau during hari raya k..
i will forgive u then..hee

2 comments:

Zaleha said...

ilani jadi ckgu subjek apa ye?
hee ;p

u're young though!

ilhami said...

sbjek fizik kak...
kak zaleha wat pe skrg?
slain berbusiness...hehe..