Tuesday, October 26, 2010

Trip to Muar-Jasin

Salam..petang Jumaat yang lalu,saya telah bertandang ke rumah sahabat saya,Aishah binti Khalid, di Muar..Ni la 1st time menginap di rumah orang di Muar..b4 ni pernah g tido umah dayah di Batu Pahat, kat umah family angkat kat Gelang Patah,pernah g explore kedai kat Kota Tinggi..Walaupun hampir 4 thn bermastautin di Johor ni,still xhafal kedudukan daerah2 negeri Johor ni..setiap kali mau g tmpat baru,cari cik google map..alhamdulillah,byk membantu...Melalui facebook la sy tau aishah pun mau ke Jasin utk tujuan yg sama dgn saya..maka,alhmdulillah,rangkaian sosial mcm fb mmg banyak berguna sekiranya kita tau mggunakannya dgn btul..setelah 2 jam perjalanan,smpai la ke destinasi..

Keesokan harinya,seawal jam 6.50pagi,kami menumpang kawan kepada ayah Aishah,yg menghantar anaknya ke tmpat yg sama dgn kami...Anak beliau bernama Ira..TQ to Ira n family,tumpangkan kami n blnja lunch.. Destinasi kami seterusnya ialah Jasin... Matlamat utama kami ialah pada jam 9pagi... Kenapa??? Anda perlu membaca surat di bawah sekiranya ingin tau tujuan kami..Klu x mau tau,abaikan... Saya pun belum bersedia bercerita pnjang kerana status terkini belum dikenal pasti....Ape pun,saya mengharapkan doa dari kalian semoga saya mendapat apa yang terbaik dalam hidup saya...Amin.


Ade lagi gambar di tmpt kejadian yg dicapture gn phone..tp,malangnye,setelah format laptop ni,xdpt nk install device for bluetooth...huu...

No comments: