Wednesday, July 28, 2010

1st meeting....

Salam,...1st meeting...bunyi mcm org dh keje kn??owh...sbnrnye pg td ade group meeting...utk student postgraduate yg under Prof Dr Husin....n Prof Rosli ade sama bg idea n comment...Actually ade 4 org student under Prof Husin(including me)...buat tjk lebey kurang la,pasal TLD...tp gn material lain2 n cara preparation ade lain skit... 2org drpdnya adalah tutor..3 malays n 1 chinese..sumenye girls... masa discussion td, terasa lah diri ini amat kerdil sbb sangat banyak benda aku blum tau lagi..baru merangkak2 nk ambik tau... semoga slps ni ak lebih bersemangat utk blajar psl research ni..diorang yang lain dah mantap wo.... Semoga sudi sharing2 dgn aku nnt..=) prof bagi masa 1 bulan ni utk study from previous research nk decide material mana nk gn sebagai host,modifier..... Maka,ak perlu merajinkan diri utk menelaah... Namun,power spek aku jg perlu dikawal...semoga tidak berlaku penambahan secara drastik@ berkadar linear dengan kadar aku membaca.... Pasal grant plak masih dalam proses... Kalian doakan lah semoga grant tersebut diluluskan..Maka, insyaAllah aku dapatlah sesikit income tambahan... Utk scholarship pun masih sunyi lagi.. Belum dpt ape2 brita... Smoga ALLLAH permudahlan segala-galanya.. Amin..

2 comments:

lye^^dia said...

kalau lani rasa kerdil, saya lagilah rasa terkemek !!hehehe..
Gudluck Lani !!! >.<

ilhami said...

tq lydia....
sokongan mu amat diperlukan...=)
kamu jgn terkemek!!
nnt kamu yg kurus itu akn lg kurus..
hehe...